Merve2697 Kızlar 27 haftalık olduk. 1 haftadır miğdeden gelen yemek borusuna kadar bir yanma sanki reflü gibi bi şey yaşadığımı düşünüyorum var mı böyle olan ?
Kahverengi Merve2697 benimde öğle valla çok zorlandığım zaman doktorum gaviscon double action şurup içmemi söyledi gebelikte içilen bir şurup bu isterseniz sizde bi araştırıp deneyin çok kötü değilsemde soğuk süt içiyorum
Gokce91 Evet mideden asit geliyor, vücutta salgılanan bir hormon mide kapakçığını da açıyormuş. Ben annemin tavsiyesi üzerine bir çay kaşığı karbonat üzerine su içiyorum baya iyi geldi bana