GlsmKeer 1 aylık hamileyim kızlar şu ara kolları mı kaldırınca sanki koltuk altımdan bişey çekiyor gibi ağrı oluyo nefesim daralıyor bazen de karnım acıyor bunlar bormal mi
Kbr06 GlsmKeer yukarı doğru kollarını kaldırıp uzanma tehlikeliymiş ağrıya gelince normalmiş sanırım ama bende olmadı bende kasık ağrısı oldu onu da doktora sordum rahmin büyüdüğü için normal demişti
Sarella GlsmKeer kolunuzu öyle yükseye kaldırmayın iyi değil agrıda göğüslerden olabilir belki o haftalar sertleşiyor ya