Süt hormonu fazlalığı yaşayan bir arkadaşıma yardımcı olmak adına açtım bu postu.
Bu durumu yaşayıp hamile kalan var mı? Süreç nasıl ilerledi, neler yaptınız?
Tamamen gebe kalmaya engel bi durum değilmiş ama etkiliyormuş. İlk yapılacak şey stresten uzak durmak yorulmamak vs.