Nurhanemirhan benimde kızım küvezde kaldı 64 gün sonra taburcu olduk ama göz için takipliyiz. Hatta bugün rop muayenesi var tekrardan. Her doktor anlamıyormuş evet. Doktorumuz kontrollerde bakıyor damarlanma yoktu başta körlük olabileceğini söylemişti ama zamanla damarlanma arttmıs. Körlük olmayacağını ancak hala kontrol altında tutuyor kulak tarafında damarlanmayı bekliyor doktor. Bugünde iyi gelişme vardır ibşallah öğrenirim. Bizede iğne ile tedavi ederi dediler ama suan kadar hiç müdahale edilmedi iğne bile vurulmadı. Bizimki evre olarak ilerimi acaba, inşallah sıkıntısız atlatırız çok korkuyorum