Hayırlı akşamlar herkese nasip olursa genetik tanılı tüp bebek sürecine başlayacağım. Bu süreç hakkında bilgisi olan var mı? Sizlerin nasıl ilerledi neler yaptınız anlatırsanız memnun olurum? Yapmamız gereken birşey var mı, bizi bu süreçte neler bekliyor? Doktorumdan bilgi aldım fakat yaşayan gözüyle anlatılan farklı olabiliyor sizlerden yardım bekliyorum.