Fehime16 her türlü tekmelediği için sorun etmedim,eziyor muyum diye doktora da sordum hayır sıvısı koruyor onu darbelere ezilmelere karşı hava yastığı gibi dedi.Zaten bahsettiğim yatış şeklinde senin bir tarafın yastıklardan havada kalıyor karnına da boşluk sağlıyor baya 😅 34+2 olduk valla öyle büyük yastık bulsam yine öyle yatacağım.Sırt üstü yatma konusunda da belli açıda yatarsan yatabilirsin dedi 35-40 derecelik bir açıyla uyuyorum zaten reflüden ötürü sort üstü yatınca sadece ağır geliyor artık kasıklarıma🙄