Fehime16 Kizlar 25deyim karnım gerildikce geriliyor geceleri yatamıyorum zaten uyuyamiyorum ama en azından yatakta dinleniyim diyorum nasıl yatabilirim neler önerebilirsiniz
Elbet-birgun-kavusacagiz Fehime16 sola yatip bacak araniza yastik koyup yatin belinizede yastik koyun destek olsun🥰 Olmadi hamile yastigi alin
Hilal-95 Fehime16 yastığı bacak arana al bi yastıkda beline koy arkana dönememk için zor dönülüyor gercekten 🤦🏻♀️ 26 dayım
Fehime16 Elbet-birgun-kavusacagiz Evet belime yastık koyuyorum ancak bacak arama koyamiyorum dahada rahatsız ediyo bacaklarım ağrıyor bu seferde 🤦🤣
02112017 Sol tarafına dönüp bacaklarını kendine doğru çekip arasına bir yastık alabilirsin canım gebelikte en doğru yatma şekli öyleymiş
Babyface Aysel0707 Hamile yastığından memnun musunuz?Bende almak istiyorum ama karar veremedim link atar mısınız rica etsem
Fehime16 Hilal-95 ben çok donemiyorumda oturur gibi uyumaya çalışıyorum çunku midem çok fena yanıyor geceleri kimildarsam miden yanacak diye korkuyorum🥺🤦
Tulaytemurxx Fehime16 28 haftalıgım ilk defa dün gece gerildikce gerildi uyuyamadım sabha 5 de uyudum resmen 🙄
Fehime16 Tulaytemurxx bende uyku diye birşey yok canım ne güzel inşallah bir daha olmaz uyumaya devam edersin 🤲
yamacinannesii Tulaytemurxx bendr 28 haftalık hamileyim geceleri bazen dönerken karnımda batma oluyo ya sana da oluyo mu sürekli değil ama bazen
annesi_ Bende 23 haftalığım başından beridir bacak arama yastık koyuyorum belime yastık koyuyorum karnıma küçük ince bi yastık koyuyorum çok iyi geliyo bana
Fehime16 annesi_ kıyamam ya heryer yastık 🤦🤣ince yastık denemedim bacak arama koyamiyorum karnımı sıkıştırma yapıyor gibi sanki
isimsiz1i Fehime16 arkana 3 yastık koy hafif oturma pozisyonda ben 33 oldum hala öyle yatıyorum sol yan yatamıyorum
Fehime16 isimsiz1i evet şuanda öyle yatıyorum bende yatamıyorum midemde yanma yapıyor ama bir süre sonra belimde de ağrı yapiyo boynum boşta kaliyo düşüyor
annesi_ Fehime16 çok rahat oluyo canım dene derim bide karnının altına ince bi yastık daya sırt ağrıma iyi geliyo benim😊😊
isimsiz1i Fehime16 işte iyice o yastıkları ayarla sonra mışıl mışıl uyursun ben hamileliğimden beri öyle yatıyorum bide benim ikiz öyle düşün😂😂
Mltm88 Fehime16 Hamile yastığı aldım ben çok rahat ettim,gecelerimin vazgeçilmez arkadaşı oldu😍😍Tavsiye ederim☺️
QOH Fehime16 30. Haftaya kadar her şekilde yatabilirsiniz ben o haftalarda yüz üstü yatıp bir bacağımın altına yastık koyuyordum karnım hafif havada kalıyordu anca öyle rahat ediyordum.
Fehime16 QOH Nasıl yattım canım ya teklemiyormu rahatsız olmadinmi benim hafif yüz üstü yattığımda vuruyor korkuyom eziyom diye🤣
Fehime16 Elbet-birgun-kavusacagiz ince yastık koyuyorum belimde sadece sert var oda belim ağrıyor diye ama.yinede yerlesemiyorum 🤣🤣