Jiy_muz çok geçmiş olsun benim de ilk başlarda çok fena diş ağrım oldu. 4 gün dayandım ama nasıl dayandım ben bilirim. Uykusuzluk, yemek yiyememe, halsizlik vs çoktu kafamı duvarlara vurmak istiyordum en son. İlaç almamak için çok direndim ama eşim çok ısrarla doktora götürdü. Hamilelikte kullanılan bir antibiyotik içtim mecburen. Ama iltihap yayılırsa hafif antibiyotikle geçmezmiş, daha ağır ilaç kullanmak gerekebilirmiş. O yüzden en kısa sürede uygun ilacı alın ilerlemesin derim.