purplepanda Merhabalar. Tabi öncelik emzirme, ama olur da sağlığı açısından gerekirse, yenidoğan için hangi mamayı önerirsiniz?
snglysl purplepanda biz süresi geçene kadar sma kullandık şu anda da hipp combiotik kullanıyoruz. Sadece geceleri veriyorum zaten. Aptamilin gereksiz çocuğu şişirdiğini söylemişti doktorumuz ve eczacımız.
Gonul_enes purplepanda kizimda aptamil oglumda golden guat bu oglumdada hipp aldimm,hipp daha kullanmadim diger ikisinden cok memnun kaldim, bebeklerimde mama siskinligi vs yasamadim cok sukur bakalim hipp de deniycem nasipse en gec 15 20 gune ins