40+5 de doğum yaptın 4020 kg bugün 5. Günümüz bebeğim hicbir şekilde doymuyor aşırı hırçın sınırlı memeyi de tutmuyor aptamil mama aldim veriyorum sağıp büyük bi şırınga onuda veriyorum ve hala aranıyor ağlama krizine giriyor emdigini bilmiyor sonra fışkırarak bazen kusuyor sürekli değil ama bi çay bardağına yakın voooook diye kusuyor sürekli beni doyur diyo buna sevinsem mi bilemedim millet sevinir masallah ama bu durum benim bunaltti sütüm suan yetersiz sezqryan oldjm tabi güzel de bu aşırı yani napcam nasil duzene sokacam aptamil mama iyi mii sizce