Esramertt Ankara Medipark tıp merkezi Dr Sinan Tan’a ayrıntılı ultrason için giden var mı ? Yorumlarınızi bekliyorum kızlar
OOzge25 Esramertt merhaba bende Ankara’da yım. Ali İpek ye yaptırdım çok memnun kaldım. İsterseniz bir araştırın. Sonuçları renkli veriyor. Hem de vatsaptan size fotoğrafları videoları atıyor sekreteri
turuncucicek Esramertt geçen hafta gittim ve çok memnun kaldım. Bebeğin her şeyine tek tek bakıyor ve sormadan kendisi anlatıyor. Bebeğin göstermediği durumlarda gösterene kadar uğraşıyor, bekliyor. Asla pişman olmazsınız bence gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz😍
Mom789 Gittim cok memnun kaldim 55 dk iligilendi banada anlatarak inceledi tek tek cikarken cd 6adet yuzunun resmi renkli,bide raporu dosyalayip veriyor
Esramertt Mom789 teşekkür ederim yanıtladığıniz için çok sevindim böyle bir yorum duymak istiyordum 🥰 😄
Mom789 Esramertt rica ederim oneririm yabi kesinlikle cidden bebis yuzunu resmini yakslayamadiginda falan cikolata veriyor hareket edip donsun diye yada koridorda yuru gel diyor bekliyor 😂 arkadas gibi ilgisi cidden tibbi terimlerle konusmuyor anlayacagim sekilde herseyi bakarken bana da anlatiyor
OOzge25 Esramertt çukurambarda kliniği var temiz hoş bir yer. 580 TL ydi fiyatı 16 gün önce yaptırdım bende.
DuruSU_68 Merhaba bende haftaya detaylı ultrason için Sinan tan hocaya randevu aldım şehir dışından gideceğim Ali İpek ile Sinan tan arasında kararsız kaldım