Kızlar merhaba 20+3 günlük hamileyim 1 haftadır karnım da sertlik var ara ara kasıklarımda yanma ve böyle sızı gibi mi desem yırtılma gibi mi desem bi acı vuruyor. Yaşayanlar var mı? Bebeğin hareketlerini sık değil ama ara ara hissediyorum salı günü randevum var tecrübeli annelere sormak istedim🙏🏻 Siz bu hafta da neler yaşıyorsunuz?