İyi akşamlar hanımlar, daha önceki gebeliğimde de illaki oldu ama cok daha geç haftalarda oldu ve bugün nedense kızımın hareketlerini daha sert hissediyorum, doktoruma yazdım, kadıncağız bıktı artık benden 🤭 işin şakası o tabi de ameliyatta olduğu için konuşamadım henüz, zorunlu sezaryan olacağım ama acaba dedim doğum kasılmasında da böyle olur mu 🤷♀️ fikirlerinizi, tecrübelerinizi bekliyorum.