birtanesi Mutluolmaliyim oğluşlarımın isimleri. Yunus emir Yiğit hamza Şşimdi de 3. Ye hamileyim hayırlısıyla Resul İdris koyacağız🤲🌺
Mom696 Mutluolmaliyim ablamda oğuzhan koymuştu böyle han han gdiicz galiba🤣🤣bu arada emirhanda çok güzel bi isim saglikla al kucağına 😘
Mutluolmaliyim Mom696 valla ya ne çok han li isim varmış hepimiz için canım sağlıkla gelsinler inşallah 🥰🌺
birtanesi Mutluolmaliyim hayırlsıı olur inşallah. Yiğiti benim eşim koydu Hamza yı ben. Hz.Hamza nın hayatından çok etkilendim oğluşuma hamileyken🌺🌺😊😊
[silindi] Mutluolmaliyim egemen çok güzel eşimle erkek olsa egemen düşünüyorduk ama kız ve isim bulamıyorum kızıma moderen güzel bir isim koymak istiyorum benim beğendiklerimi eşim beğenmiyor eşimin beğendiklerini ben beğenmiyorum 😏