Doktorumun söylemesi ile evde şeker ölçümü kendim yapıyordum fakat bugün kontrole gittiğimde ölçüm sonuçlarıma göre doktorum çok arada bazıları yerinde bazıları ucu kaçmış yükleme yapalım sana dedi doktoruma güveniyorum ama etrafımdakiler fazla tepkili gibi hani gerek yok yemene içmene dikkat et Zaten illaki ediyorum ama ileride bebeğimi tehlikeye atmak istemiyorum siz yaptırdınızmı yorumlara bakabilirmiyim cok arada kaldım🙏🙏