Minigimh 2 yaşında oğlum var. Emziği bırakalı 1 hafta oldu. İnanılmaz bağımlıydı öyle ki aynı anda 2 tane emziği birden ağzıma sokup emiyordu. Emziksiz tek kare doğru düzgün fotografı bile yoktur. Gece gündüz sürekli emzik… Öncelikle yedekleri tamamen yok ettim. Sonrasında bir tanenin ucunu kestim. Her istedikçe o ucu kesik olanı verdim. Neticede ona emziği vermiştim. Emdikçe hoşuna gitmemeye başladı ilk gün böyle geçti. İkinci gün daha az istemeye başladı. Ben istedikçe o ucu kesik olanı verdim tabi. 3. Gün komple onu da yok ettim. İllaki huzursuzluk çıkardı. Bende onu dışarı çıkardım dikkatini dağıttım, konuşmaya çalıştım. Çizgi film izledik sevdiği oyuncaklarla oynadık. Kitapları çok sever kitap okuduk. Hatırladıkça ağzı boş kalmasın diye elma, salatalık, Havuç verdim oyalandı. Şimdi sormuyor artık. Umarım kalıcı bir bırakma olmuştur 😊sakın pes etmeyin, çocuklar çok akıllı ve bizi parmağında oynatıyor. Bu süreçte önce siz kararlı olun. Kesinlikle zor haklısınız ama biz anneler her şeyin üstesinden gelebiliriz ♥️