Zemheriiiiiiii Sabahtan beri kasıklarımda sanki damar çatlıyor gibi adet sancısı gibi karışık birley ve soğuk soğuk belim ağrıyor böyle bişey mi hanımlar sancı ikindi gibi uzandığımda doğumun falan başladığını gördüm yoksaaaa bu bir işaret miii😂🥲
Burcuckmk Zemheriiiiiiii benim belden adet sancisi gibi başlamıştı ama bi sure sonra anladim onun doğum sancısı olduğunu farkli bisey olduğunu hissediyorsun
Zemheriiiiiiii Burcuckmk evet bugün farklı hissediyorum bi değişik diğer günlere göre eğer sıklaşıp fazlalaşırsa hastaneye gideceğim
Zemheriiiiiiii Sevilay61 teşekkür ediyorum iyiyim ama dediğim gibi böyle kasıklarım alt karın bölgem vajinama çok yakın olan bölge ve bel ağrısı bi geçip bi başlıyor bakalım ne olucak🌝🌝
Eg16 Zemheriiiiiiii O bugün bende oldu ama ben daha 33+2 haftalığım ilk defa ağır bi sancı yaşadım belime vurup ağrı yaptı🙄
Zemheriiiiiiii Eg16 bende de yalancı sancılar oluyordu ara sıra ama bugün sürekli yaşayınca bi acaba dedim 🌝
Gull_94 Zemheriiiiiiii dınlenme ve pozısyon degıstırmyle gecmıyosa evet 😇 bel kasık bacaklara da yayılan bı sancı dıyelım dogum sancısına
ZumrutHanim Gull_94 nstde cikan sanci da bunun aynisi mi bende nstde sanci cikti ama hissettiklerim karnimin top gibi cikip sertlesmesi ya da bebeklerin sagli sollu gerilmesi gibi. 4 gun hastanede erkendogum tedavisi aldim sirf buyuzden
Satirustattoo Bende senin gibiyim sabahtan beri 37+3 üm geçmiyor geçemedi suda yok nişanda yalancı sancı mı doğum sancısımı anlamadım gitti
Zemheriiiiiiii Satirustattoo ay evrt ya belli bişey olsa da hastaneye gitsem en azından bak şuan bile giriyor 🤦♀️
Gull_94 Zemheriiiiiiii ınsallah😇💞sag salım alırsınız kucagınıza guzel bı dogumunuz olur bızlerde hıkayenızı okuruz 😇💞sancılar sıddetlenerek arttıgında aralıgına dıkkat edın mutlaka bedenınızı dınleyın 🙏🏻