derya_tatli 25+5 haftalık hamileyim geçen gün farkettim de göğsümü sıktım önce bir damla kadar sıvı geldi sonra tekrar sıktım sıvının içinde beyaz bir şey daha vardı. Sanırım yavaş yavaş sütüm geliyor başına böyle bir şey gelen var mı acaba çok erken değil mi ?
asena9 derya_tatli göğüslerde süt oluşumu 16. haftadan itibaren başlıyormuş, ben 19+4 üm geçen hafta sıktığımda bendede şeffaf sıvı geldi endişelencek bir durum yok 😌
Strong_mother01 Göğüsteki sıvıyı sıkmak rahim kasılmasına sebep oluyor rahimi uyarıyor ve erken doğuma sebebiyet verebiliyor bazı durumlarda lütfen sıkmayın 😍☺️
depsizoo derya_tatli Erken doğum başlangıcı değil ama sıkarsan ona sebebiyet verebilir o yüzden sıkma
Strong_mother01 derya_tatli yok sıkıntı olmaz ama alışkanlık haline getirmeyin bir kereden bişey olmaz 🥰
Strong_mother01 depsizoo Başta yazdığınız şeyle sonda yazdığınız sey zaten aynı kapıya çıkıyor bende öyle söyledim ne eksik ne fazla dikkatli okuyun lütfen
depsizoo Strong_mother01 ben size cevap vermeedim ve ayrıca bence siz benim yazdığımı düzgün okuyun göğüsten sıvı gelmesi erken doğum belirtisi değil ama sıkarsanız buna sebep olabilir demek istedim siz niye atladınızki?