Bebegim_2021 Kızlar 19 haftalık gebeyim kahvaltı da maydanoz falan yiyebiliyormuyuz ilk haftalarda düşük yapar dediler yemedim size danışayım dedim
mhlady_2021 Bebegim_2021 ben son haftalardayım yeni yeni yiyorum canım çocuğun gelişimi tamamlandı dye
Gulll07 Bebegim_2021 ben en baştan beri yiyorum ama az miktarda abartmadan 26haftalık hamileyim bi problem olmadı
omuryrdkl Bebegim_2021 herşeyin fazlası zarar.. 1 Demet maydonoz yemiyorsanız sorun yok.. Her şeyden azar azar tadımlık yiyin abartmadan.. 🙂
boncukbiranne İlk.ve son farketmiyor yememek lazım maydonaz adet söktürücüdr yememek daha iyi bence canım
Arzuaksumom Ben YouTube de çok güzel bir doktoru takip ediyorum ne yersek yiyelim her şeyin miktarının önemini söylüyor
mhlady_2021 Gulll07 ben şu an yediğimde karnımda hemen kasılma hissediyorum canım. Belki kasılmayı tetikleyebilr dikkat edin. Ama ben 20 adet civarı filan yiyprumdur az değildi