guzellanne Eg16 benim de başladı 30 haftada nst girdim ilk 10 dakikasında çıktı diğer 10 dk çıkmadı doktor çok önemli olmadığını söyledi ama ben o kasılmalar da bile mahvoluyorum karnım taş gibi oluyor bende 😣 şuan 31+3 oldum
Egekusumm Eg16 yani benim karnım sertleşiyor dedim öyle bacaklara yayılan falan bir kasılmam yok bana yalancı sancı bunlar dedi.
Miyyu Eg16 peki bakalım heyecanla bekliyorum ama bizimkinin yeri rahat gibi gelmeye niyeti yok galiba :)