Buketkrts60 şehir hastanesinden son zamanlarda çok şikayet duyuyorum. Gazi ve gata arasında kararsızım ben ikisi arasında karar vericem gata daha ağır basıyo gibi ama kısmet bakalım ikisinede gidip karar vericem fikir olursa gaziye normalde gidiyorum ama gatadan çok memnun kalan var oraya gidicem ordan daha çok memnun kalırsam orayla devam edicem