Kızlar kardeşim in bebeği 3 aylık ateşlendi hastaneye götürdük doktor antibiyotik ve ateş düşürücü verdi suruplarini icirdik ama atesi bi inip Bi çıkıyor düşmedi Bi türlü tecrubeli anneler sizce ateşi düşmesi için başka ne yapmalız lütfen yazar mısınız