sareninannesi1 aynen tüm şikayetlerinizi bende 6 gün çektim. Bu esnada kontrolümüz vardı doktorumuza gittik ve danıştım. Koku ve tat alma duyguların yerinde ise ayrıca ateşin yoksa telaş etme, bu bir salgın bir çok gebemde mevcut dedi. Kimyasal bir ilaç kullanma, ıhlamur bal zencefil gibi bitkisel ürünler kullan dedi. Çok şükür bugün iyiyim. İçinizi ferah tutun. Ben birde 37. Haftadayım, doğurursam beni hastane de kabul etmez coronaysam diye ağladım 2 gece 🌸