ZumrutHanim 1 plastik bardagin yarisindsn biraz fazla koydum makinem 10 kiloluk neredeyse yuzde80i doluydu kiyafetlerle 2 saat 20dk 30 derecede yikadim ek durulamayi unuttum sizce gerek varmi. koklayip baktim koku filan yok acaba fazla kacmis olabilirmi siz ne kdr koyuyosunuz
ZumrutHanim zehranurr sanki biraz sabunlu gibi ama değil gibi elimle ovaladim filan sabun bulasmadi galiba deterjanin kendi kokuusu simdi 2. postayi attim bunu cift durulama yapicam iyiki 30a atmisiz guya markali zibinin önündeki yazi silindi :/