tazeannecik1 Kızlar bugün bir hapşırdım ama aklım çıktı ya o kadar çok canım yandı ki anlatamam 😭 çok korktum zaten 2 3 dk kaldım böyle birşey olmamıştır demi bebeğime ara ara kasıklarım ağrıdı hep bugün 🙁 12+5 teyim 🥺
Elyesa_annesi tazeannecik1 bende alerji yüzünden sürekli oluyor korkmayın ve sakın hapşürmeniz geldiğinde tutmayın kendinizi sıkmayında asıl tehlikeli olan o . Rahatlayın geçer ilerde hapşürmelerde biraz kaçırmalar bile olabilir 🙈🙈 sağlıkla doğurmanız dileğiyle
Berfin3 tazeannecik1 bende 8 haftalıkken grip olmuştum çok şiddetli hapşırık ve öksürükten kanamam olmuştu zorlamıştım. Protestan iğnelerle falan Geçti çok şükür bi sıkıntı olmadı ama normalde de alerjim var hapşırdığım zaman çok şiddetli hapşırırım şuan 38. Haftadayım arada bir idarırımı kaçırırım hapşırınca 🤦🏻♀️ Dikkatli olun ama korkmayın bişey olmaz inşallah
xayssx tazeannecik1 bende de var o her sabah istisnasız alerjm var arada bıçak batıyor gibi oluyor kasığıma hatta ben bu zamana kadar tutardm çok şükür kalmadı artık ama olmuyor bsey merk etme☺️
yigitegenin_annesi tazeannecik1 bende yatakta uzanmışken öyle hapşurdum rahmim acıdığını hisettim eşim korkudan uyandı 😂 korkma biiey olmaz aradan 10hafta fln geçti bieiy yok bebegim sağlıklı
tazeannecik1 Elyesa_annesi yaa çok korktum gerçekten canım çok yandı 😕 ilk defa böyle oldu.. Benimde en ufak tozdam burnum kaşınır ya İnşallah ilerleyen zamanlarda da çok olmaz 🙈
Prenses_annesi1 Benden grip olmuşum sürekli hapşuruyorum Bebek bundan nasıl etkileniyor bi fikrim yok 🤷♀️
tazeannecik1 Prenses_annesi1 benimde bir bilgim yok internette etkisi olmuyor yazıyor ama bilmiyorum 🤷🏽♀️ bende gün içinde çok hapşırırım ama bu çok farklıydı ya sanki karnıma bıçak sapladılar çok korkuttu beni
tazeannecik1 Berfin3 Kanamam falan olmadı çok şükür 🤲🏽 Bakalım biz ilerleyince nasıl olucaz o haftalarda 🙈
tazeannecik1 yigitegenin_annesi Çok şükür, tecrübesiz olunca korkuyorum her şeyden Allah’a emanet bütün bebişler 😌😌
nevamm1 tazeannecik1 o haftalarda çok normal canım bende hapsurunca kasıklarıma inanılmaz bir ağrı giriyordu doktorum normal demişti bende çok korkmuştum😣
Ozseee1 Bende sabah uyanır uyanmaz 10,15 kere rahat hapşırırım karnıma bi kere öyle bi sancı girdi bende öyle kaldım yorumlara bakılınca normal görünüyor canım herkeste varmış
Gizemmihra tazeannecik1 bende 12+2 grıp oldum aynısı banada oldu dün karnıma bıldıgın battı bıçak gibi bısey normal bence
Ayseq tazeannecik1 bende 16 haftalgm hapşururken bobreklerim agzimdan cikcak oyle bi acı olamaz kasıklarim nasl acıyo ama bsy olmuyo 🤣🤣🤣🤣
Dugisim tazeannecik1 Ben başladığım zaman en az 20 kere peşpeşe oluyor alerji hapı alamıyorum hatta kızım diyor ki anne bebek isyan ediyor karnında diye 😀 korkmayın hapşırmayan birşey olmaz.