Arkadaşlar bugün kontrole gittim doktorum yumurtan çatlamış tabi catlatma iğnesi vurdum ve yumurta çatlaması oldu sorum şu sizce yumurta çatladiktan sonra ilişkiye girilmesi gerekir mı ve progestan kanıma baktı 11.31 bugün catlatma iğnenin 6 günü sizce tutar mi gebelik doktor progestab fitil de verdi bilgisi olan yardımcı olabilir mi