scl 73 le hamile kaldım 12+3 üz 66 ya düştüm 😌 Tatlı yemeyince ekmeğide kesince sanırım böyle oldu çünkü hamile olmadan önce tam bi kek canavarıydım 😋 ama keki ağzıma alamadım tiksindim 😌
Merveksgn scl bende 73 le kaldim binara 74 oldum sonra yine 73 devam ediooruz bakalim 10+4 ama daha cok yolumuz var ☺
Yasemin4242 Merveksgn 5 ay bulantı ve kusma yaşadım canım ondan alamamış olabilirim. Ama kilo verenler bile varmış biz kötüyüz yine 😊 sen ne kadar aldın tatlım
Merveksgn Yasemin4242 ben daha almadim kuzum ama alirim buyuk ihtimal almamamin sebebi suan hersey kokuo bana normalde yemek yemegi cok seven biriyim bu koku olayi gectigi zaman direkt alcam bi 15-20 biliorm 😂
scl Yasemin4242 yaa sonraki kilolar korkutuyo 😄 artık ya kendimi tutucam azar azar yicem yada ne gelirse Allahtan gömülcem yemeklere bakalım 😋
Yasemin4242 Merveksgn ayy bilirim o koku olayını 🙄 BebişlerimiZ için dayanıyoruz benim geçti darısı başına inşallah 😊
Ozgeanne Merveksgn ben de 68 ile kaldım en son 70 olmuştum 15+3 olduk 😇 aslında yanlış anlaşılmak istemem ama böyle sorular sorunca insan kendini de sorgulamaya gidiyor fazla mi az mı kilo aldım diye hani kendimizi huzursuz ediyoruz . Şuan en güzel halimizdeyiz bence 😇😇😇
Semabahri Ya kızlar ben 58 hamile kaldım suan 6+4 deyim 2 kilo almışım böyle giderse daha çok 2 kilo alırım hemen almışım kilo sizce nasıl valla kilodan bunalıma giricem 😂😂😂
deletedmom11 Haticeyildiz bnmde boym 1.71 bende 60 La başladm daha yarısına geLmedim 18 haftayım 8 kiLo aLmışım şimdiden hamilelik bitene kdr bende 90 oLurum 😂 bende yiyom çünki