Milkshakee Kızlar yemek yesem yürüsem uzansam çok nefesim daralıyor oturduğum yerden nefesim daralıyor sebebi nedir bilen varmı veya yaşayan bu durumu?
Zemheriiiiiiii Milkshakee bende de bir dönem oldu özellikle uyutmuyordu çok kötü bi duygu oturarak uyumak zorunda kalıyordum maalesefhamilelik işte 🥲🌝
Mom696 Milkshakee kan değerlerin dusuk olabilir hamileyken bende ayniydim aile hekimim bende olan tüm belirtileri saymıştı demir ilacı kullanmistim
defnosunannesi_ Milkshakee 36+1 canim aynı şeyi yaşıyorum insan nefes alırken yatarken zorlanirmi ya hiç bir iş yapmasam bile çok zorlanıyorum yemek yerken özellikle kendimi geriye itiyorum kanıma baskı yapmamak için çok acıyor yoksa
Prenses_annesi1 Kaç haftalik sin bebegin ayakları yukardaysa öyle oluyor benim kız da öyle bazen ağzımdan çıkacak ayakları
Prenses_annesi1 Milkshakee bende 34 haftalığım bende ayakları yukarda baskı yaptığı için oluyor ama sen gene de doktoruna bi sor belki başka bi sebebi de olabilir
Milkshakee Mom696 demirime bakıldı normal çıkmıştı ama yinede demir+kan ilacı karışık toz bı ilaç var onu kullanıyorum
Konul95 36 hafta itibariyle (karnım düştü galiba :D) o konuyu aştım )))) yinede oluyor nefes problemi ama önceki haftalara göre çoook rahatım şuan.