Regenesis kullanan var mı yeni başladım doktor tavsiyesiyle ben de
zaydn ben kullanıyorum 3.aydan beri şuan 7 aylığım
zaydn 12.haftadan beri kullanıyorum ben de
zaydn kaç haftalık bebiş canım. Banada yeni başladı.
.
Kullanıyorum canim iki aydır ben doktorum önerisiyle tabi
Alka 23+2 haftalık canım