Sevgili anneler bugun itibariyle 18 hafta olduk ama son bir haftadır adet sancısı gibi ağrım oluyor bazende sanki bebek taş gibi oluyor korkuyorum normal mi acaba bu haftalarda bebeğin eşi aşağıdaymış progestan kullanıyorum ama herhangi bir riskin olmadığını söyledi doktor daha öncede herhangi bir kanama vs yaşamadım ara ara batmalar kasık snacıları oluyordu ama bu bir haftadır adet sancısı gibi oluyor yaşayan varmı