Avokado 34 haftalık gebeyim. 2 gündür boğazım çok yanıyo ilaç kullanmak istemiyorum, geçirmek için bi yöntem biliyo musunuz acaba?
pamk00 Avokado aynı sorun bende de var özellikle geceleri uyuyamıyorum midem de çok kötü acı su geliyor ağzıma boğazım yanıyor bende burda bekliyim inşallah çözüm vardır
Frog39 Avokado maalesef bende de başladı ve daha 20. haftadayım ilaç almamak için direniyorum ama galiba tek kesin çözüm yatmaya yakın bir kaşıkcık gaviscon 😔
snbszge Avokado sade soda içiyorum tek rahatlatan o oluyo soda olmadığındada bi kaşık gaviscon içiyorum ☺️
sheker06 Avokado akşam yemeğimi saat 4 gibi yiyorum sonrasında acıkırsam çok az meyve falan atıştırıyorum ama yine de mide yanmam oluyor😏 gavisconda bi yere kadar. Kavun, leblebi ya da muzda deneyebilirsiniz. Bana azda olsa fayda ediyor.
Demetdemircan Ilık sütü yudum yudum içtiğinde çok iyi geliyor bana ilaç kullanmak istemiyorum dersen dene bence ☺️