26 haftada işteyken bi anda başladı benimde ağrıdan yerimde duramıyodum hatta annem dedi ki erken doğum olmasın o derece bi ağrı sonra hastaneye gittim akşamdı nst ye bağladılar sancı çıkmadı bi ağrı kesici serum yaptı kendime geldim bi kaç gün hafif olarak devam etti sonra kendiliğinden bitti çok şükür çok kötüydü