Iyi aksamlar güzel anneler
Bi sorum olcakti..
Bi kac gündür alt karnimda bide uyluklarimda bi agri var.. artik yürümek, yatmak, dönmek haram oldu.. 29+5 olduk cok sükür acaba normal mi? Internetden baktim ama brsy bulamadim doktorumda izinde.. belki sizden bi cevap gelir. Doktora gidecemde önce bi size soriyim dedim :((