Znur1997 ben yaz da olsa kışta olsa doğum için kışlık bir takım yanıma almayı düşünüyorum. Ki benim de kasım ortası görünüyor doğumum kesinlikle ikinci bir takım daha koyup onu kışlık alacağım. Doğum yapınca üşünür diyorlar. Ablamda da olmuştu üşüme titreme. Bi normal bi kalın takım alacağım sanırım.