BebekveAnneler Arkadaşlar Çok zayıfım ve gebelik sürecinde çatlarım diye de korkuyorum vücudum çok kuru hamilelik dönemin de krem vs kullananlar isimleriyle birlikte yazabilirler mi? gebeliğin ilk 1. Ayındayım
Gokcecelik BebekveAnneler lierac kullandım yanında zeytinyagli nemlendirici de kullandım karnımda hiç catlama olmadi ama bu iş genetik siz kullanında çatlayacagi varsa çatlıyor
1erkek_anne BebekveAnneler benim de hiç caylagim yok tü bebek yağı kullanıyor dum sezeryan ile doğum yaptım basenler çatlak dan görünmüyor bile nasıl nouke oldu bilmiyorum doğum öncesi yoktu sonradan oldu
hamileyimkiben BebekveAnneler badem yağı susam yağı aleo vera kayısı yağı karışım yapıp sürün ibrahim saraçoğlunun karışımı
Nilduru BebekveAnneler lierac zeytinyağı kantaron yağı ve hindistan cevizi yağı kullandım ilk aylardan itibaren ve göbeğim çatlak içinde.. genetik bu iş malesef o yüzden benim tavsiyem çok pahalı olmayan bi yağ yada krem kullanın ben 3 kutu lierac bitirdim keşke onun yerine doğumdan sonra lazer tedaviye gitseydim diyorum şimdi
BebekveAnneler Gokcecelik teşekkür ederim önerin için yinede az çatlar diye düşünüyorum. Nemlendirmek şart 🙏
BebekveAnneler 1erkek_anne sadece sanırım karın bölgenize sürdünüz basen bölgenize sürmediniz sanırım o yüzden de olmuş olabilir