Hanımlar 19 haftalık hamileyim 4-5 gündür göğüslerimin ikisinden de sıvı geliyor su gibi berrak değil hafif kırık rengi var ve hafifte kıvamlı bişey ilk gebeliğim olduğu için normal mi bilmiyorum bu yüzden sormak istedim göğsümü sıktıkça ucundan sıvı gelmeye devam ediyor.
siz bu duruma yaşadınız mı kaçıncı haftada yaşadınız cevap verir misiniz❤️