Hazeleyes_ Arkadaşlar 32. Haftamda ağda yaptırıp dr gideceğim haftaya yani nasip olursa . Hani belki çatı muayene yapar filan diye, şimdi benim geç çıkıyor 32 den sonra erken doğum olursa azda olsa çıkmış olacak sizler nasıl yaptınız acaba ?
umudunannesiii Hazeleyes_ ben 30 da gttm 34 de gttm şuan 36 yim 37 de gdim diyorum 38 de çatı muayenesi yapacak 😂
SvgO Hazeleyes_ ben çıktıkça gidiyorum en son 33 de gittim yani geçen hafta :) ani bir durum olur ise artık o an kirli hale denk gelirsem jilet ile temizlenirim sanırım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Hazeleyes_ umudunannesiii valla işte insan korkuyor bianda doğum olursa diye olmazsa bende öyle yapayım artık 32 -35 arası bidaha 😀