Kzlar 36 haftaligm akıntım oluyor az az nrmalde kokmazdi ama iki üç gündür koku yapıyor doktorum önceki kontrolde kokmuyor dimi demjsti kokmuyor demistm ama smdi kokuyor enfeksiyon flan mi acaba yoksa normal mi doktoruma söylemeli miyim sizce
2 hafta sonrası zten çatı muayenesi yapacak kendj anlar mı