Aysegul26 evet benimde çok oldu sabahlara kadar vantilatörü hiç kapatmadan yattım ancakkkk ameliyathanede (sezeryan oldum) 2 defa nefesim tamamen tıkandı ölüyorum sandım çok kötüydü umarım sizde böyle sıkıntılar olmaz 😞 bu arada kronik bronşitimde var