Kızlar tansiyonum genetik olarakta düşük ama beni bu kadar etkilemezdi şu bir haftadır ateş basması dizlerimin bağının çözülmesi halsizlik bas ağrısı oluyor ara ara yüksek olması tehlikeli diyor hemşire doktor tuzlu ayran diyorlar yapıyorum başka önereceğiniz bisey var mı ’ya da yaşayan ve su an 18+3 üz