Adetin bitişinden 9 gunu doktora gittim ve sol da 2 14/ 18 lik yumurta var dedi ,sağ da 16/17 lik ve 3 güne kadar buyur ve çatlar dedi. Sizce normal mı buyuyor? Rahim ağzı iyi dedi. Bundna onceki ay rahim filmi çekilmiştim sağ da kapalı tüp vardı. Bu ay klomen kullandım ama iğne olmayacağım.