PksyHnfe valla ben hiç bir kaprisini görmedim. Kalp atışlarını,hareketlerini hep videoya aldık bebeğin. Bihter hanımın tedavisi ile hamile kaldım ben ve onunla devam ettim. Biraz zor olduğu için pinpirikliyim ben beni her zaman rahatlattı defalarca kalp atışlarını dinletti ben mutlu olayım diye. Tavsiye ederim. Dilerim bebişin sağsalim kucağına alırsın güvendiğin bir dr bulursun canım 🙏💐