duygulu62 Kızlar dün gece progeston ıgne olmak zorunda kaldım her iki kalçamdan gecmıyor bu agrı tavsıyelerınız varmı 😩
Makskala duygulu62 ben de 3 ay boyunca vuruldum ilk zamanlar benim de çok ağrıodu ama sonra alıştım hiç ağrım olmadı. Ama yağlı iğne olduğu için top top kalıo kalçada onun içinde hemşire bana Eve gidince avucunun içiyle 5 dk hafif ovala sonra buz tut demişti iyi geliodu birazda olsa
Nisansimge duygulu62 5.haftadan 36.haftaya kadar haftada 2 kere vuruldum kızıma hamileyken şimdi tekrar hamileyim 31.haftadayım bundada vuruluyor tek fark haftada 1 tane çok ağrıyor ama yapacak bişey yok bide bende alerjiye yapıyo bazen nefesimi falan kesmişliği var proton depot kullanıyorum ben
sheker06 duygulu62 nimet diyebilirsiniz ama o iğne yapılan yere bi parça beze bal sürerek bir gece orda bekletebilirsiniz. Banada kaynanam söylemişti bende de az ağrı oldu ama denemedim, belki işinize yarar😌 geçmiş olsun bu arada
duygulu62 Makskala bana öyle bısey demedı ama uygulucam . Dayanılcak bir agrı degıl bacaklarıma kadar vuruyor 😓
nurunhayali Bende uzun süre kullandım kalçamda beze gibi yumurta gibi kalıyordu. Sağa sola dönemiyodum. Aklına geldikçe limon kolonyasını pamuğa döküp masaj yap geçiyor bir süre sonra.