Havvanure Kızlar hastane çantamın bebek olan kısmını hazırladım inşallah Eylül ayında doğum yapacağım tahminen 24ü gözüküyor değerlendirir misiniz 🙋🏻♀️ Mama-emzik- biberon vs koymadım Bebek için [x] 1 takım 10’lu hastane çıkışı [x] 2 takım 5’li hastane çıkışı [x] 5 adet zıbın [x] 2 adet çorap, eldiven [x] 1 adet yedek tulum [x] 1 adet nohut battaniye [x] 1 Müslin örtü, 6 ağız mendili [x] 15 adet bebek bezi [x] 3 tane alt açma örtüsü [x] Pişik kremi [x] Bebek silme pamuğu, ıslak mendil [x] Astronot tulum
gurbetcikizii Havvanure ekstradan 1-2 tane bebek çorabıda koyun bence eylülüm sonu olduğu için soğuk olabilir dediğiniz gibi en azından ayakları üşümez bebişin takımın içine giydirirsiniz ve astronot tulumunuda iyi yapmışsınız en kalınından değilde bence normal kalın tulum gibi olan iyi olur daha üstüne battaniye vs gelceği için 😍💕
gurbetcikizii zehranurr Havvanure ve aynen katılıyorum sütünüzün gelip gelmeyeceğinizi bilemezsiniz sonunçta bazıların doğumdan sonra kesilebiliyor yada bebek istemiyor almıyor anne sütünü bitanede olsa biberon alın nolur nolmaz ☺️
Havvanure zehranurr hastaneden çıkarken giydirmeyi düşünüyorum içi peluş bir tulumu var Ankaradayız o zamana belki hava soğuyabilir diye 🙄
zehranurr Havvanure anladııım. Umarım ihtiyacınız olmaz ama bence bir tane biberon koymakta fayda var
Havvanure zehranurr Aslında biberon, emzik aldım ama niyeyse çantaya koymaya elim gitmedi gerekirse enjektör yardımına başvururum diye ben tekrar düşüneyim teşekkürler🌺
Havvanure gurbetcikizii bir kaç çorap takviyesi yapayım hemen bende üzerine kalın battaniyelerle sıkılmasın diye düşünerek ekledim tulumu en azından üzerine daha ince örterim inşallah 🌺
zehranurr Havvanure emzik bende koymadım, mamada alıp koymadım ama biberon ve süt sağma makinasını her ihtimale karşı koydum. Belki o an istediğiniz biberonu bulamayabilirsiniz. Dediğim gibi inşallah ihtiyaç duymazsınız ama bence bulunsun yanınızda🌸
syazkaannn01 Havvanure hiç geçmiyor 😒 mutfak masası ile bağdaştım başka bir yere gitmiyorum 😥 benimm hazırlıklarım bitti şükür 🤲🏻❤️🔥
Havvanure syazkaannn01 Ya maşallah ben biraz yavaştan almışım😅 Sanki hazırlarsam heran gelirmiş gibi korktum beklettim 🥲