mehmel54 Elif1608 çok çabuk büyüyorlar zaten e hediye de gelir o yüzden iyice araştırmak lazım gereksiz eşyalar almamak lazım 🐣 doğunca da hareketli olacak herhalde bizimki şimdilik çok uysal 😊
Elif1608 mehmel54 evet hediye olayı çok var zaten çok aşırıya kaçmak istemiyorum 😇😮 ne güzel sizinki uysal inşaallah doğuncada öyle olur sizide yormaz, benimkinden hiç umutlu değilim açıkçası 🤪😂😂
mehmel54 Elif1608 bakalım daha erken sanırım benimki için 21 haftalığız bir kaç hafta sonra da böyle uysal olursa o zaman sevinirim işte 😂😂🐣
Sarisin_Anne esradmrz aynı gün görünüyor benim doğum da 😊 değiştirmiyorlar diye biliyorum bizim tanıdık 31 aralık saat 23de doğum yapmış 1 ocak yazmamışlar 😄
Elcnbykckr mehmel54 evet hastane çıkışı ağız mendili zıbın atlet çorap falan yeterli oluyor zaten tulum cok kullanışlı oluyor.