Ben yaptırmak istemiyordum fakat doktorum açıklama yaptıktan sonra yaptırdım.Gebelik şekeri olduğu zaman ve bilinmiyorsa bebekte kalıcı bir hastalık oluşabiliyormuş önüne geçilmezse.Ölüme kadar gidiyor diye bir açıklama yapmıştı.Yüksekse hemen önüne geçilmesini öneriyor.Söylendiği kadar mide bulantısı olmuyor.Yaptırmalısın bence