birtanesi 07Minem napayım ilk gebeliğimde çok gittim çok yaşadım🥶. 2. De sadece 2 kontrole ve doğuma gittim o yüzden yaşamadım. Şimdide 35. Haftalığım gitmiyorum🤷😊
Kvsraykt 07Minem aslında uzak durmak daha zor sonrasında tuhaf hissedebilirsiniz normal birşey gebelik bir hastalık değil hatta şuan doğumu dah ada kolaylaştırır ebem önerdi bana
denizz1009 Bu acı olayının doktorla alakalı olduğunu düşünüyorum. Kendi doktorumun çatı muayenesi , açıklık muayenesinde falan neredeyse hiç acı hissetmedim ama bi ebe denk geldi açıklığa bakarken o kadar acıdı canım o kadar zordu ki anlatamam.
teletabi 07Minem merak etmeyin gerçekten kendinizi neye inandırırsanız o oluyor. Ben hep iyi olacağına inandırmıştım kendimi
Esra_baki 07Minem ikinci hamileliğim bence muayneyi yapan kışın kibarligi ile alakali ilk muayne eden ebe hiç hisetmemistim ama doğum anında alttan yapılan muayne ve dikiş hatırlamak istemediğim anlar arasında. Doğum sancı bile korkutmuyor günüm yaklastikca yazdklarmdan ck korkuyorum 😔
Redpepper Spekulum takılmasına da çok acıyor dediler ben hiç hissetmedim, bu çatı muayenesi ona mı benziyor
Esra_baki 07Minem Beni keserken iki iğne vurdular. Sonra bebek oldu ebe direkt dikti. Velakin ben hisettim ki ebe dikerken şurası daha çok aciycak diye önceden söylüyordu pskolojik acimasada dedi ya kötü oluyordum 🙈 ben hisettim ama bazıları da hiç hissetmedim diyor
Dilanurr 07Minem cok canimm yandi benimde enfeksiyonu temizlemedi doktorum alttan aparatla 5 dk surdu ve canimdan can gitti resmen cok zorduu cokda aciliydi
Eda3554 Ben de dün oldum çatı muayenesi çok ağrılı geçti kanamam oldu hatta dr normal dedi ama çok korktum ki normalde ağrı eşiğim de yüksektir 😢😢