Kızlar bugün cinsiyet için hastaneye gittim :) 14+5 deyiz. Bayağı uğraştı doktor ama bacak arasını açmadı :) Ama olurda benzetecek olursam kıza benzetirim dedi . Sizden de yaşayan var mı acaba kesin kız mıdır 😅🥰 Böyle diyipte sonradan değişen var mı ? :) Zaten kesin demedi sadece benzetirim dedi ama cinsiyeti göstermesi için çikolata dışında ne yapmamız lazım?