Benim kızımda 2 kez girdi her ikisinde de ayrı hastanelerde imzaladılar herhangi sorumluluğu kabul etme vs gibisinden haberin var diye imza atıyorsun ve telefon numaranı da istiyorlar ben imza atmadım neden istiyorsunuz dedim bana dedi önemli birşey değil hani