Kızlar nihayet istediğim gibi ilgili,1 saat boyunca her şeyi açıklayan,içinde ücretsiz diyetisyen desteği bulunan mis gibi kliniği olan bir doktor buldum Antep’te. Gel gelelim burda nabız 140ın altındaysa erkek, üstündeyse kız diyenler vardı postlarda 😁 bebeğin nabzını sordum 174 dedi doktor. Cinsiyet için mi soruyorsun dedi evet dedim güldü bana 😂😂 sizce kız bebiş mi geliyor şimdi 😍 8+5iz 🤰🏻